Label Cendawan Keluaran PCS

Jadual Kursus

Borang Pendaftaran Kursus/Pertanyaan

Catalog 2011

Tuesday, September 15, 2009

Promosi Hari Raya!!!! Bakul 2nd hand RM3

Assalamualaikum,

Dalam kesibukan bulan Ramadhan ini saya telah didatangi oleh penjual bakul terpakai. Umpama 'Pucuk di cita, Ulam mendatang' . Saya menerimanya dengan hati yang terbuka. Agak lama juga saya mencari bakul jenis ini. Tetapi harga yang ditawarkan agak mahal. Justeru dengan adanya penjual bakul terpakai ini saya memperoleh dengan harga yang lebih murah. Bakul ini juga dapat memudahkan saya membuat kerja-kerja 'house keeping' di PCS

Dibawah ada beberapa gambar sebagai sample.


Saya ingin membuat tawaran kepada rakan pengusaha cendawan yang berminat untuk membuat tempahan. Harga yang ditawarkan adalah RM3 per bakul. Kalu ambil banyak boleh diskaun lagi.

Jika ada sebarang pertanyaan boleh menghubungi saya di talian 012-6341981

Salam,

Eddy

0 comments: